Συμβουλές για να χάσεις τα κιλά των γιορτών, χωρίς δίαιτα εξπρές.

Συμβουλές για να χάσεις τα κιλά των γιορτών, χωρίς δίαιτα εξπρές.

γράφει ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κ. Κοτσιώνης Γ.

Περάσαμε κάλά στις γιορτές και αυτό μπορεί και να φαίνεται! Πριν αγχωθείς, λοιπόν, και ξεκινήσεις μια εξπρές δίαιτα που σαν αποτέλεσμα θα έχει την εξάντληση του σώματος σου κινήσουν έξυπνα μεταβαίνοντας ομαλά σε ενα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, με συμβουλές που θα σε κάνουν να χάσεις τα κιλά των γιορτών!

Συμβουλές για να χάσεις τα κιλά των γιορτών, χωρίς δίαιτα εξπρές.

Συμβουλή No1: 🥛🥖 Ξεκινά σωστα απο το πρωί της ημέρας. Κατανάλωσε ένα πληρες πρωινο γεύμα. Φρόντισε να περιέχει μια μερίδα light γαλακτοκομικού οπως γάλα ή γιαουρτι ή λίγο τυρί. Συνόδεψε λίγα ακατέργαστα δημητριακά ή ψωμι ολικής και μην ξεχνάς το φρούτο! Αν ο χρόνος ειναι περιορισμένος ετοίμασε το αποβραδίς.

Συμβουλή No2: 🍵🍶 Ενυδατώσου για καλύτερη πνευματική και σωματική απόδοση. Είτε δίπλα από τον υπολογιστή αν δουλεύεις σε γραφείο, είτε στην πόρτα του αυτοκινήτου αν είσαι οδηγός φρόντισε να έχεις το μπουκάλι σου.

Συμβουλή Νο3: 🍏🥜Φρόντισε στη δουλειά να μην σου λείπει το σνακ. Το σνακ είναι υπεύθυνο για την ομαλή διατήρηση της πείνας. Φρέσκα φρούτα, γιαούρτι light, ξηροί καρποί, λαχανικά και αποξηραμένα σύκα είναι ιδανικές επιλογές.

Συμβουλή No4: 🍽  Φρόντισε το μεσημεριανό να το καταναλώσεις στα μισά της ημέρας σου και το βραδινό 3 ώρες πριν την κατάκλιση
– Αν τύχει να εισαι ακομα στην δουλειά κανένα πρόβλημα. Μια σύνθετη σαλάτα όπως σαλάτα νάακο ή τονοσαλατα ή κοτοσαλ;aτα από το κυλικείο ή κάποιο υγιεινό delivery μπορεί να πάρει τη θέση του μεσημεριανού σου γεύματος.
– Αν γνωρίζεις εξαρχής πως θα επιστρέψεις αργά στο σπίτι φρόντισε το ταπεράκι με το σπιτικό φαγητό.

Συμβουλή Νο5: 🚴‍♂️🤸‍♀️Κινήσου έξυπνα και αποφόρτισε το στρες από μέσα σου! Η καθιστική δουλειά και η ανάπαυση γεμίζουν τουλάχιστον 16 ώρες της ημέρας σου.. Άρα χρόνος για δικαιολογίες του καναπέ δεν υπάρχουν. Κινήσου περισσότερο με τα πόδια και λιγότερο με τα μέσα. Κατέβα 1-2 στάσεις νωρίτερα από τον τερματικό σου σταθμό. Χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί του ασανσέρ. Γράψου σε κάποιο γυμναστήριο ή ομαδικό άθλημα.

Συμβουλή Νο6: 🌮 🍷Απόφυγε τους πολλούς πειρασμούς αλλα μην στερήσε. Βρες την ισορροπία. Αν γνωριζεις πως το Σαββατόβραδο θα βγεις για δείπνο φρόντισε να είναι ισορροπημένα τα υπόλοιπα γεύματα της εβδομάδας.

Συμβουλή Νο7: 🎯 🏁Θέσε στόχους! Μακρινούς αλλά και κοντινούς. Φρόντισε να παρατηρείς τους βιοχημικού δείκτες καθε 6 μηνες. Αγόρασε ένα τζιν μικρότερο σε μέγεθος απο αυτό που φοράς τώρα και δοκίμασε να το φορέσεις σε δυο εβδομάδες. Βρες μια φωτογραφία σου που ήσουν πιο αδύνατος/η και βάλτη φόντο στο κινητό σου.

Ίσως η λέξη “φρόντισε” να υπάρχει σε κάθε μου συμβουλή… μα άμα δεν φροντίσουμε εμεις τον εαυτό μας ποιος θα το κάνει;

Μοιράσου το: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest

Άφησε ένα σχόλιο